7/3 - 10 - Roligare dagar har man ju haft

2010-03-07
19:22:05
Vaknade i morse vid 09.00-tiden med värk i kroppen, täpp i näsan och ont i halsen---

Har i omgångar försökt att städa, har sett på Gungrave, spelat Tekken och har varit på allmänt dåligt humör idag...

Den blev dock lite bättre när brorsan kom förbi med en tårta som ett plåster på såren, då min födelsedag inte riktigt blev som jag hade tänkt mig...menmen, vad gör man?

Tur man har familjen i af. =)
Nu ska vi käka pizza, spela tv-spel, och se lite mer Gungrave i kväll. Första gången jag lyckats få Jimpo att se en hel anime-serie med mig =) Jag är så glad.

Önskar att värken kunde gå över nån gång. Synd att man bara har käkat skräp hela helgen...aja...
Jag är dessutom väldigt ledsen och deppad. Jag är ledsen över att jag inte är en så himla rolig person att va med =/
Men alla kan ju inte existera för att roa andra, eller hur?

Nää, ärligt talat så är jag inte glad alls just nu, jag försöker vara men det är lite svårt...
Man har ett jobb, ett fint hem, en fin kille, bra familj och...en bra tv i af ;)

Jag saknar något annat dock, och det tror jag att ni vet vad det är...

I miss you - Please come home



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Va fin du blev i hårklämman :) Saknar dig! Flygbiljetterna är bokade nu, vi kommer den 30 mars. Tre veckor... Lagom till påsk :) Kram!!


2010-03-08 / 18:24:04
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: