5/3 - Hus i h-vete

2010-03-05
22:50:28
Toppendag på jobbet...

Tiden bara rann i väg. Jag ringde till posten och gnällde och fick tillslut min älskade tv! MOAHA! In your face!
Brorsan hämtade upp mig efter jobbet, vi for hem till mamma och pappa.
Vi har firat min födelsedag i dag - vi familjen.

Vihar ätit god mat, druckit lite vin,spelat lite kort, öppnat paket(underbara presenter)

Tyvärr slutade kvällen med att mormor slog näsan - och bröt den!
Jag är jättetrött, vill helst hem och sova. Syrran och Göran ska följa med mormor på akuten, och vi väntar just nu på taxin som ska ta dem dit.

Helt sjukt...

Som sagt var - såå trött. Jag skulle le om jag orkade...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: