6/3 - 10 - 23 år då!

2010-03-06
22:01:16
Grattis till mig själv - min födelsedag!

Gårdagen blev ju minnesvärd i af. Jag hann bråka med posten, så jag äntligen fick min tv, hemskickad!
Firade födelsedagen med familjen  igår. Har inte sovit en blund i natt...

I morse var jag såå trött. Längtade verkligen hem för att få fixa hemma med mina presenter som jag hade fått.

Två sängbord och en matberedare hade jag fått av mamma och pappa.
En fin ljuslykta av syrran och Göran, och ljuslyktor i  orientaltisk stil av mormor.

Och så klart Gungrave-boxen av min älskade Jimpo ;)

Vid 14.00-tiden så var vi och handlade och var tillslut hemma.
Vi har möblerat om, kopplat in tv:n, och fixat så allt står på sin plats! Jag är så himla nöjd.
Dock var jag himla trött också. Har sovit någon timma, innan melodifestivalen.

Det här är min födelsedag - och nej det är inget röj. Det orkar jag verkligen inte =)
Jag tackar dock för en fantastisk och innehållsrik helg!



Vår nya tv - det är ett monster om man jämför men den gamla =P












               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

GRATTIS!!!!

I efterskott!!


2010-03-08 / 12:34:42
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: