3/3 - 10 - Tre--

2010-03-03
19:08:47
Oj hann inte uppdatera igår...

Nu när jag faktiskt slutar tidigt hela den här veckan så är jag väldigt trött dock p.g.a jag börjar så tidigt...

Igår när jag slutade tidigt så gjorde vi ändå vettiga grejer och gick till Solbacken i snö-ovädret - även om jag kanske inte var helnöjd, då jag använda mig av mina sommar-skor O__o tro mig 
-jag har gjort smarare val i mitt liv.

När jag kom hem, så satt ja väl vid datorn, såg Simpsons, anime och sen..sova (!)

Idag så har jag - bara sovit närt jag kom hem i princip.

Jag HATAR att vara trött.

Dock har jag sett ett nytt avsnitt av Full metal alchemist...It was kick-ass!



Anime



Mangan ^__^

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: