31/3 - Susar

2010-03-31
22:31:33
Hjärndöd på jobbet - det är jag känt mig i af...

Jag är alltid bäst på att uttrycka mig helt fel, säga helt fel saker vid helt fel tidpunkter.
sen när vänner man bryr sig om inte mår bra vet man inte heller hur eller vad man ska göra.

Ska man fråga hur det är? Ska man låtsas som är allt är bra? Verkar det som att man inte bryr sig?
Eller tycker man att man lägger sig i?


Så många frågor och jag blir alldeles knäpp inom mig och jag vet oftast inte hur jag ska bära mig åt.

Därför blir det så där. Och jag får i stället känna mig dum...och ännu mer osäker.
Det är en jobbig känsla. Jag är ledsen att jag är så här. Men det är mitt underliga sätt att visa att jag bryr mig...

Även om det kan kännas jätteknepigt...

Jag brukar själv gå tillbaka och kolla hur jag själv skulle vilja hur folk skulle reagera när jag själv mår dåligt.
Men jag har samtidigt aldrig mått då dåligt att jag inte kan prata om det.

De flesta som känner mig vet ju att jag helst vill prata - och gråta och skrika tills jag mår bättre.
Jag vet inte alls hur det är att må riktigt riktigt uselt, och jag är ledsen för det =(

Av någon anledning kan folk säga till mig "jag finns här om du vill prata" och det känns aldrig fel för mig, jag kan alltid göra det.

Men när jag själv ska vara lika duktig så går det bara åt pipan.

Jag vill att folk ska må bättre när de pratar med mig - men nej, tyvärr gör jag inget bra jobb.

Jag måste öva...


Anyway förutom att jag har varit hjärndöd som vanligt, så har väl dagen gått hyffsat bra ändå...
Jag fick skjuts hem av min jobbarkompis - inte speciellt långt jag vet, men mina fötter hade blivit dyngsura =P

Det har töat idag! Solen har skinit, och det känns riktigt bra. Inte för mina fötter dock för tyvärr så har jag hål i skorna, och vattnet tycker om att leta sig in i mina hål av någon konstig anledning.

Fick komma hem, och ÄNTLIGEN städat bort =)
Inga sura miner idag. Har varit lite rastlös nu på kvälls-ehm - kvisten?????(kan man säga så?)

just ja - idag firar jag 2 år på Xzakt(om det nu är så mycket att fira ;)
Äh man ska fira att man har jobb nu jue - när arbetslösheten dominerar!

Grattis till mig allså!

Grattis till Jonah också som fyller år - Jimmys syster Saras son =)




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Åååh va fin din blogg är! Nu blir man mycke gladare av att kika på den!! Den förra va också fin men lite mer.. svart :P Va duktig du är!



Jaa jag längtar också tills på söndag!! Synd att ni inte kunde komma imorgon :/



Om det är mig du syftar på i din text, så i det här fallet så har det varit Jätteskönt att slippa frågor.. slippa tänka på det.. att bara låtsas som att allt är bra. Glömma bort allt och må bra för en stund.

De är de jag har behövt!

Du är en underbar vän som jag vet att jag kan prata med när jag är redo..

Och jag borde prata med dig snart.. jag känner mig dum som inte har pratat med dig tidigare med tanke på vad det är som har hänt och hur mycket det har påverkat mig.



Hur som helst.. Jag är verkligen glad att jag har Dig!!


2010-03-31 / 23:25:36
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: