30/3 - 10 - Ursäkter funkar int på mig

2010-03-30
20:51:26
Gått hyffsat bra på jobbet - inga större missöden. Mitt helvete som jag väntat på kommer ju aldrig---

Eller ja, jag råkade trycka i mig allt för mycke godis som vi fått i ett jättestort påskägg.
Fick sockerschock efter det, och det kändes som att jag skulle glida av stolen - inge bra---

Jobbade över nån timme också - ganska värt med tanke på att jag ändå skulle med Malin efter jobbet till Edda och bada.

Dock när vi kom fram så fanns de inga parkeringsplatser(!)
Allt hade blivit upptaget av inbitna Aik-fans>!'
Curse thoose bastards!!

Tillslut fick vi oss en plats efter typ en kvarts irrande runt runt...

Malin betalade in mig då jag råkat lämna mitt kort med Jimpo...smaaart?

Vi simmande, bubblade, pratade och bastade...

Jag hade pratat med Jimpo innan som hade lovat att han skulle städa, och det lät ju bra då stället ser ut som en svinstia.
Jag kom hem tidigare än vanligt dock - och tyvärr var det inte fint här hemma.
Jag blev tyvärr väldigt irriterad, men jag försöker att lugna ner mig medans Jimmy går runt och panik-städar.

Hade ju kunnat bli en bättre kväll med mys med Jimpo i stället för den här bittra stämningen.

Men man ska f*n hålla vad man lovar!
Om han sagt direkt att han inte skulle orka städa, hade jag inte blivit lika besviken---

Då hade jag kunnat skjuta påre i stället - för jag pallar inte att göra saker när jag ändå snart ska sova...

Oh arga känsla försvinn!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Oooh va mysigt med Edda!!

Hahaha ja jag håller med dig.. jävla aik:are :P



aaaww.. inte lätt.. jag ser framför mig hur du går bananas och jimmy springer runt ! :P



Städtant borde man ha! Gratis!


2010-03-30 / 23:21:01
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: