28/3 - 10 - Rosiga kinder

2010-03-28
20:15:58
Steg upp så sent som 12.30(egeeenlitgen var ju klockan 11.30 eller hur? ;))

Men jag var riktigt trött- fick ett sms av Malin som undrade om jag ville gå me henne i stan  -och eftersom att jag ändå skulle vara tvungen att köpa katt-mat så why not? =)

Vi var i stan mellan 14.00 och 17.00 och vi tjollrade på.
Jag shoppade lite sommarkläder, och vi gick även och fikade.

Sen följades vi åt på ica maxi, och jag köpte bland annat kattmat.

Brorsan min kom sen och hämtade mig, världens bsäta bror och så for vi hem till oss.
Tommy, Therese och Benne har suttit och spelat Tekken medan jag har försökt städa lite, och gjort mat.

Klockan är snart 20.00 och kvällen närmar sig. Jag har borta mina lägenhetsnycklar och nu började jag tänka på det.

I morgon är det jobb igen och jag har ångest =(



Min nya röda tröja ^^



Mina nya sommarbyxor ^^



Min nya klänning som Esper tyckte var en jättebra grej att ligga på O__o





Benne, Thess och Tommy =)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: