26/3 - 10 - Life is a bitch and you are invited...

2010-03-26
21:15:58
Jahapp - ännu en dag med ont i magen...

Dagen började inte jättebra vill jag lova. Från ångest till - ja - ångest! Ingen matlust - ingenting.
Sprang på toa några gånger för att titta sig i spegeln för att se hur man riktigt såg ut.
Rosiga kinder och tom i blicken.

Skakis, kallsvettandes, ett "pirr" i magen, men missförstå mig ej - inget positivt pirr...
Typ dödsångest...

Föröskte många gånger gilla läget, skratta åt det hela och tänka att man ändå inte kan göra något åt det.
Men kroppen bestämmer ju själv tyvärr...eller, tydligen hjärnan också, för vad man än gjorde så kunde man inte släppa taget.

Tur man kunde prata med någon i af - men alla kände ju samma sak. Ingen kunde säga positiva saker till varandra för det fanns inget...Vi hade oss själva att skylla.

Vi har varit dumma, korkade - minst sagt. Naiva! Vi borde ju vetat att denna dag skulle komma.
Vi ville helt enkelt inte tänka på det. Varför tänka på konsekvenserna när det går bra nu?

Nu är man hemma igen - och man har faktiskt fått i sig lite mat...Helvetet är ju tyvärr inte över för min del, utan jag har lite grejer att se framemot på måndag. Måtte detta inte förstöra min helg(vilket det förmlodligen kommer att göra)

Nope - ikväll ska jag tröst-dricka lite cola, göra grejer jag gillar och tycka synd om mig själv.
Jag har ont i ryggen som kronan på verket.
Det blir pyamasen och filten också tror jag.
Och gärna en pojkvän som sitter och håller om en skulle sitta fint!

Giv mig styrka!!






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Mirjam 

what? vad är det som har hänt? :(

ring mig, jag är ledig och hemma hela helgen! talk to me! kramar


2010-03-26 / 22:41:02
Blogg:


Ewe 

Vad har hänt?????? Kram kram kram!


2010-03-26 / 22:41:16
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/


madfje 

anna va har hänt =(


2010-03-28 / 20:54:26
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: