25/3 - 10 - Gröna lappar

2010-03-25
23:17:37
...eller ja - pengar! Moahahahahaa PENGAR!! Me wants it - me neeeeds it! I'm rich!

Steg faktiskt upp 09.00 i morse =) Eftersom att det är lönedagen idag(se ovan) så ville jag naturligtvis fara in till stan innan ja börja jobba. Jimpo började inte förrän 11.00 han heller, så vi hann med att åka in, titta på lite grejer och luncha tillsammans =) Jääättemyys!

Jag hade sett framemot att sen få gå själv på stan och titta ut allt jag tänkt att köpa denna månad(Moaha) men...

...då ringer min telefon och vem är det inte som ringer? Jupp - mitt jobb! De ville jag skulle komma in tidigare idag - och eftersom att jag är sämst på att säga nej fort som tusan sa jag bara "öhh okej..typ 12.00??)

Såå jag har jobbat idag mellan 12.00 och 22.00 och det har ju varit sjukt spännande(not?)

Men även fast jag slutade sent hade jag inte tänkt att missa våffeldagen i dag därför hade vi bunkrat upp med våfflor, sylt å grädde när jag kom hem.

Tyvärr så höll jag på att spy efter två stycken och nu har jag ont i magen =(

Curse thoose woffles!!

Nu ska jag läsa lite manga, se lite anime kanske - men viktigaste av allt lägga in musik på min mp3 som jag kan lyssna på när vi åker till Happis!! Hur bra som helst!

Jag är spyless på musiken jag har på mp3:n nu faktiskt...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Är det nu i helgen ni åker till Haparanda?


2010-03-26 / 10:17:45
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: