22/3 - 10 - Snart såå..

2010-03-22
22:42:17
Steg upp 11.00 o morse....

Jag var trött som få, gick runt lite grann som en zombie innan jag började göra lite grejer.
Stekte mat en stund, duschade, gjorde mig "fin", satte mig vid datorn - the usual stuff.

Jag sneglade lite på tv-spelet några gånger och funderade på att spela - men icke.
Jag blir såå frustrerad när jag inte klarar skiten - och om jag då hade dött, hade hela dan varit förstörd, och mina jobbarkompisar hade fått det jobbigt.  Och om jag HADE klarat det, så hade jag kanske rentav struntat av att gå till jobbet? Det är inte så bra det heller...

Dock var jag inte megatrevlig poå jobbet i alla fall. Vet inte varför - känner mig lite "tom" inuti just nu, och jag brukar vara ganska glad och social. Men jag antar att vi alla har våra dåliga dagar och det FÅR man faktiskt ha, utan någon anledning...

Efter jag hade tjurat över spelet igår - så satte vi ju i gång en film.
En riktig snyftare och jag grät igenom hela skiten!
Riktigt jobbigt må jag säga.

Desvärre har jag en annan snyftare här hemma som jag faktiskt skjutit på att se bara för att jag vet att jag inte kommer att sluta flänna!! Men jag är ändå lite småsugen på att se den.

Hur som helst lär det bli tårar i kväll vare sig jag spelar tv-spel eller ser filmen =P
Spännande...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Oooh vad har du för snyftar filmer? ^^


2010-03-22 / 23:18:46
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: