21/3 - Den dåliga, den bra, den fula...

2010-03-21
22:21:43
Så skulle vi kunna beskriva min dag...

Det började med att jag inte steg upp förrän typ vid 13.00 O__o Hehe - jag var liiite trött.
Sen drog vi igång med storstädningen och det gick snabbare än vad jag trodde =)

Så nu är det ren här hemma, så skön känsla =)

Sen tänkte jag att jag kaaanske skulle gå ut en sväng....men njaa - det blev tv-spel i stället.

Det var där det gick snett tyvärr.
Har suttit och försökt döda en boss-j*vel i flera timmar och när jag äntligen höll på att döda han - så dog jag naturligtvis =(

Nu är jag både arg, ledsen och förtvivlad(The world is going to end right?)

Jag stängde av spelet, och nu surar jag.
Vi ska se ngn film innan vi lägger oss, så jag får tänka på annat-------gahhh!!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: