18/3 - snaaart helg ^__^

2010-03-18
20:40:21
Jag veeeeet jag gör bara samma saker heela tiden...

Tv-spel, manga, anime, sova, jobba...

Tråkigt värre...Eller inte så tråkigt för mig men för att läsa kanske ;)

Men snart är det sommar då blir det nog roligare =) Också är det ju inte så kul nu eftersom att jag mest jobbar kväll( till 20.00 eller 22.00)

Fast jag och Jimpo umgås ju inte så mycket utanför varandra så att säga. Eller jag umgås ju med familjen ganska mycket...men inte så mycket mer.
Och jag vet faktiskt inte om vi själva har valt att ha det så. Dock ser jag på Jimpo att han saknar att ha familj och vänner nära...
Det är trots allt en big deal.

Ibland tycker jag att det är skönt att få jobba - för där har man i af väldigt många att prata och umgås med.
Också har jag ju familjen som sagt var.

Jag har tur jag. Önkar att Jimpo hade haft det bättre, stackarn =( 



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: