16/3 - 10 -Kallt, trött, hungrig - isglass?

2010-03-16
20:46:57
Det är f*n inte varmt idag? vars tog våren vägen?

Påminn mig om att ta på mig täckisar i morrn - för när jag gick hem i kväll då solen inte sken trodde jag att jag skulle dö- Inte nog med det. Jag hörde GLASSBILEN tjuta sin glada melodi nu vid 20.00-tiden O__o

WTF!
säger jag bara. Jag har inte hört den sen i somras - och nu kommer den när det är typ miljoner minus ute. Snacka om att inte läsa av vädret...

Har fortfarande ont överallt - snorar som en häst och är lika pigg och alert som en död singel...
Nää nu skulle det sitta fint me lite kvälls-fika. Hade gärna bakat scones -
men jag får inte - för då måste JAG diska...så det blir nog inge av.

Nää det blir nog baguetter i stället ;) Sen ska jag snöra på mig syamasen - se på lite film anime, kanske hinna spela lite också?

Jag vet jag gör allti samma grejer - men det är ju ett bra liv!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Tottepower 

jag gjorde scnoes ikväll till Desperate, wihii


2010-03-16 / 22:05:45
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: