14/3 -10 - Helgen =D

2010-03-14
14:41:13
Bilderna jag lägger upp får sammanfatta helgen.

Fredag:

Ewe och Mirre var hos oss och uppvaktade mig =)
Dom bra bilderna har jag snott av Ewe utan att fråga ;)




Åsså "mina" bilder =)



Lördag:

Var på stan med Therese. Köpte mig trevliga prylar som en klänning, berlocker och en ring.

Skulle se Melodifestivalen på kvällen - men he vart inte. Spelade Final Fantasy 13 i stället ;)
Brorsan och Thess kom förbi en sväng och jag fick en födelsedagspresent av Thess - ett jättefint rosett-halsband!
She knows me already ;)



Min nya ring tagen med min skit-dåliga kamera...




Mitt rosett-halsband som jag fick av Thess =) Så himla fint!


Mina berlocker föreställande kort. Har satt dem på ett av mina halsband ^^


Min nya klänning =)



I kväll blir det Final Fantasy så det rycker om det ;)

Mehe!










               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Men guuud vad smal du har blivit Anna! Det syns verkligen!



BRA JOBBAT! :)


2010-03-14 / 15:11:03
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Ewe 

Din lilla tjuv ;) Hehe nej men självklart att du fick ta bilderna ! :)

Hahahaha jag ser så jävla dragen ut på bilden.. ser verkligen ut som full like a kastrull! :P Jävla socker :P



Synd på bilderna på smyckena. Ringen var verkligen superfin!!


2010-03-14 / 21:02:29
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/


Emelie 

Anna! jag längtar efter dig! Vill också fira dig :)


2010-03-16 / 18:49:47
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: