1/3 - 10 - Good feeling

2010-03-01
19:04:29
När det gäller mars har jag en bra känsla ;)

Slutade tidigt idag  - 15.15 - har tyvärr varit trött hela dagen =(
När jag kom hem blev jag riktigt överraskad! Jimpo hade köpt en blomma åt mig =)
Plus så hade han köpt Tekken 6! ÄNTLIGEN!

Så jag har inte gjort annat idag än att spela det - dock så har jag skrikit, dragit mig i håret och t.o.m grinat!
Det är inte enkelt för fem öre vill jag lova =(

Vi ska försöka lämna spelet en stund för att se på film =) Då kanske jag blir lättare att umgås med sen ;)

Jag är riktigt glad - för att mars känns som en bra månad =)

Snart kommer ju tv:n, Final Fantasy 13, och jag jobbar inte en endaste helg =D





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Tottepower 

DÅ TYCKER JAG DET ÄR DAGS FÖR INFLYTTNINGFEST :D Oj, var inte tänkt med caps..ELLER JOO DET VAR DET :P


2010-03-01 / 21:59:50
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: