Söta Truffle-tillbehör

2010-02-10
17:59:16
Dom här svamparna är från Kingdom hearts - spelet, och jag ääälskar dem. Dom är såå söta.



En sort - kallad för Rare Truffle där jag tagit mitt alias i från. Den kallar sig själv även för "Mad Truffle" och det tycker jag är så himla kul då dom inte alls är särskillt "galna eller arga" utan dom är jättesöta och snälla.

Jag hittade  en tjej som gör handdgjorda smycken, och hittade att hon även gjort berlocker som ser ut som dessa svampar. Naturligtvis blev jag helt lyrisk, och jag vill dem >__<

Har dragit iväg ett mail till henne och jag hoppas att hon svarar =3 Dock vet jag att hon bara tar emot dollars, och jag har ju svensk valuta. Fattar inte hur sånt där fungerar när man handlar genom internet i olika länder O__o
Speciellt när det inte är ett stort företag man handlar ifrån =(

Här är dom i af...Ge mej! Perfekt som födesedagspresent till mig om en månad ;)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: