9/2 - 10 - ska bara skriva en rad...

2010-02-09
22:45:35
Även om det inte är värt att skriva i dag eftersom att dagen idag mest är en upprepning från igår.

Skönt att va hemma nu i af - har lite halvont i kroppen och är lite trött. Har längtat hem de sista två timmarna.
Har även idag jobbat stenhårt och jag måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv ^__^

En jobbarkompis har tjuvkollat schemat för mars åt mig - och det visar sig att jag inte kommer att behöva jobba
nån helg alls i mars. Känns riktigt skönt. Och eftersom att Jimpo jobbar också så gör det inget på pengafronten heller.

Har nyss druckit vatten och ätit på mumsiga äpplen. Så underbart gott, och perfekt då jag var så sjukt törstig.

Nu ska jag väl ta på mig pyamasen, börjar tyvärr 09.45 i morrn, får därför inte den dära fet-sovmorgonen som vi alla vill ha =/

By the way, fick en kommentar om mitt "Tekken-inlägg" där jag beskrivit att jag inte uppskattat Tekken 1 och 2 i serien lika mycket som de övriga , då jag tyckt att karaktärerna sett ut som lergubbar.

Självklart vet jag om att tekniken då inte var lika bra som den är nu.

Jag avskydde i princip alla spel som kom ut på den tiden då jag tyckte att de var så fula. Jag hatade det nya 3D-formatet både till playstation och 64 och höll mig därför till att spela Mario till SNES då jag upplevde att 16-bitars var snyggare...tills jag spelade Final fantasy 7, men där hade inte grafiken någon betydelse då allt annat var så fantastiskt.


Tog bort kommentaren hehehe ^__^...jag tål ingenting.

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: