7/2 - 10 - Chillar-dagen

2010-02-07
20:47:51
Steg upp 11.30 i morse och kände att jag bara skulle fixa den eländiga disken i köket och sen skulle jag inta soffan resten dagen...

Lät som en riktigt bra plan eller hur?Jimmy tyckte dock inte att den planen lät bra - han tyckte vi skulle gå ut och få oss lite frisk luft...

Frisk luft are for monkeys sa jag bara och bäddade ner mig i filten igen...

Det hela slutade med att Jimmy gick på en prommis alldeles själv - och jag somnade i sängen.
Sov alldeles för länge =(
När jag klev upp var det helt plötsdligt middagstid och den fick bestå av -  mackor(!)...hehehe.

Sen har jag stirrat mig blint på tv-program och Jimmy har suttit vid datorn.
Med andra ord har jag inte gjort något värt idag(förutom halva disken)

Nu börjar det värda - sitta och spela tv-spel resten av kvällen och vara uppe länge för jag börjar inte förrän 13.30 i morrn., Yeahhh!!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: