6/2 - 10 Baka/bakis

2010-02-06
21:28:54
Jag jobbade till 20.00 - och efter det blev det fest...
Vi var hos Björn ett tag - det var riktigt najs. Vi for sen till Olles, men där var jag inte speciellt länge då en vakt
beslutat sig för att kasta ut mig O__O Hade ju inte ens gjort något...oh well...Kent den stackarn var tvungen att följa med mig ut...

I morse mådde jag piss. Att festa dagen innan man ska få besök av Jimmys familj är verkligen ingen
jättebra idé. Lägenheten var ju inte städad. Klockan var 09.00 när vi var tvugna att stiga upp för att familjen var på väg.

Jag hade verkligen ingen lust att stiga upp och börja städa/göra i ordning mat. Jag ville helst ligga kvar i sängen i fosterställning och sova tills i morgon...men tyvärr vart man ju tvungen att stiga upp.

Det blev akut-städning - så riktigt bra blev det ju inte - menmen.
De var här vid 11.30-tiden och de kikade på lägenheten, vi fikade sen for vi till stan.

Det var då som baksmällan var extra jobbig. Jag kände mig inte alls kry, satte mig på alla ställen där det fanns möjlighet att sitta.

Har faktiskt shoppat lite idag - ett fint linne med en fjäril på, ett fint halsband med en elefant och ett tv-spel.
Disgaea 3 ^__^

När vi åkte tillbaka, gjorde jag i ordning det sista av maten. Marinerad cornfilé och sallad. Dock inte uppskattat av ALLA, så de käkade kyckling i stället ;P

Efterrätt på det också, och en massa animétittande. Nu har de åkt hem. Jag är helt körd.
Vi ska snart spela Disgaea och bara njuta ^^



Mitt halsband ^^



Disgaea 3



Mitt fjärilslinne

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


malin 

VÄRLDENS FINASTE LINNE! vill ha

Du hittar juh alltid värsta bra kläderna :)


2010-02-06 / 22:39:26
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: