4/2 - 10 - Tacokväll

2010-02-04
23:05:22
Steg upp vid 11.00 - små-städade lite grann....

Gjorde sen inget vettigt alls, för att jag väntade på att Evelyn skulle höra av sig så att vi skulle träffas.
Dock så jobbade hon, och när hon slutade vart hon tvungen att åka hem.

Så jag hinner inte träffa henne, innan hon åker - först till Alperna - sen flyttar hon. Till Stockholm.
Vad göra nu då? Det blir en Stockholmsresa med andra ord.

Jag, Tommy, Kent och Björn for sen och handlade ingredienser för vår middag - tacos.

He vart gott och trevligt  -dock ett berg av disk som jag inte riktigt orkat ta tag i ännu(får se när det blir)

Spelade lite tv-spel efter det, sen snörde vi på film - Independence Day.
Då hade Sophia och Therese(Tommys tjej) också kommit och gjort oss sällskap.
Så vi blev ett helt gäng med film.

Naturligtvis snackade jag och Björn sönder filmen som vanligt. Tur att alla sett den så många gånger ;)



Tommy ock Kent satt lite vääl nära tv:n tror jag





Vårt berg av disk =/




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

De va ju ändå inte så farligt, du ska se hur de kan se ut här;P



Anna jag saknar dig!!!


2010-02-05 / 10:02:57
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/


soffan 

sophia? ;) haha snygg stavning :D


2010-02-06 / 15:33:18
Blogg: http://soofiaan.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: