3/2 - 10 - Smärtfritt...

2010-02-03
20:21:53
Jag trodde verkligen att jag skulle få gå igenom denna dag helt smärtfritt...

Tyvärr så är Anna riktigt smart när det gäller klockan, och bestämde sig i går för att stiga upp kvart i sex
eftersom att jag BÖRJAR kvart i sju. Därför ställde jag kl. 06.45 för det är ju kvart i sex eller hur? 

Vaknade dock 06.30 av att Jimmys mobil ringde. Jag tittade länge och väl på klockan, och funderade på hur mycket klockan var. HALV SJU(!) BÖRJAR OM EN KVART! JAG ÄR KÖRD!

Det blev bara att stress-ta på sig kläderna, och springa till jobbet. Jag blev dock 5 minuter sen.
Men jag hann ta med mig grejer så jag passade på att duscha på jobbet, annars hade varit riktigt ofräsh.

Jobbandet gick väl rätt bra- dagen flöt på ganska snabbt. Jag slutade redan 15.15. Jag var hemma 15.40, och började planera middagen.

Då fick jag ett samtal från Xzakt om något jag sagt och gjort i morse som inte var så himla bra tyvärr...
Vad kan man göra? Gjort är gjort...men jag kan inte låta bli att ha en klump i magen. Man vill ju inte göra fel...
Menmen - life goes on I guess.
Middagen blev ju riktigt god i af - tur det.

Jag var riktigt trött och mätt efteråt så jag la mig för att "vila" - naturligtvis somnade jag...

Nu är jag lite piggare - men ändå inte riktigt glad. Jag är ledig i morgon, och det är ju tur.
I kväll ska jag vara VAAKEN för att se lite film och sånt.
Då kanske jag blir på bättre humör?



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Blir så jävla sur på att de ska ringa hem sådär, sånt kan man väl ta på jobbet? Hemma är hemma, hemma är man LEDIG! :S


2010-02-04 / 09:47:00
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/


Mirjam 

<3

jobbigt jobb som ringer hem och gnäller! orka..!

skönt att du är ledig imorgon iaf :) hoppas du får en bra ledig dag! KRAM


2010-02-04 / 18:47:50
Blogg:


madde 

åh,varför ringa HEEM !!?? vad var de som hade hänt :/ ?

vilken dag du haft..låter som mina mornar haha..

tänker på dig :) kram


2010-02-05 / 21:54:53
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: