28/2 - 10 - Helgen va kort...

2010-02-28
20:25:37
Har gjort mycket i helgen - dock var den...kort.

Steg upp 10.00 i går. For till Anderstorp.
På Jacks, Jysk, Elgiganten, expert och Mio...

Sen in till stan, shoppa lite(köpte mig en fin Panda-tröjja ^__^)
Mötte upp Kent, drog på systemet, sen hem till Björn och uggla.

Vi åt, tittade på hockey, spelade tv-spel, lyssnade på Aqua och hade det allmänt trevligt.
Dock var jag fortfarande trött - och sen när man började dricka lite grann så vart jag så trött att jag nässtan somnade. Brorsan kom förbi en sväng så jag bad honom att plocka hem oss innan vi somnade på riktigt.

Han föreslog att vi skulle följa med till byn, så då gjorde vi det, dock kröp vi till kojs nästan direkt, typ vid 23.00-tiden...

Steg upp klockan 10.00 även i morse - och tyvärr var jag lite bakis. Blev piggare efter en stund, tog det bara lugnt hemma hos mor och far.

Vi for till min moster Malin och käkade middag där sen det var trevligt.

Nu är jag hemma, och jag är trött =/ Jag ska upp i morgon, och vi får se hur det går =P

Har by the way nyss beställt en tv ;) Spännande...





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Vilken söt t-shirt!

Och va nice med ny tv :D


2010-03-01 / 12:18:17
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: