26/2 - 10 - Trötter

2010-02-26
22:49:30
Denna fredag kändes tamef*n längre än...långfredag

Nu har jag jobbat 7 dagar i sträck och det känns både i kropp och själ. Jag har varit risigt trött hela dagen på jobbet och har inte direkt ansträngt mig på jobbet tyvärr. Men någon gång måste man ju få ta det lugnt också ;)

Efter jobbet så stressade jag hem för att börja städa och laga middag. Linnea och Johan skulle nämligen komma.
Dock hittade jag ett trevligt brev som jag hade fått från Schweiz(!) I det låg det ett grattiskort och en underbart fin hårklämma =D Nu har jag den ultimata accesoar-samlingen =D Jag blev lite tårögd...
Jag saknar verkligen Emelie och jag längtar tills dom kommer hem då ska vi hitta på en massa kul =D

Efter det blev det att tokstressa med städning och mat - och vid 19.00-tiden så var dom här, Linnea och Johan.
Vi käkade currykyckling - sallad, jordnötter och nån sås ...jag skippade kyckling men jag var då nöjd ;)

Sen såg vi tv, satt och pratade en massa om t.e.x roliga nyheter för Linnea och Johan som väntar smått.
Stort grattis till dom =D Så himla kul!!

Vi käkade efterätt och drack lite vin.(Inte Linnea så klart ;) Vi blev väldigt trötta allihopa - så Johan och Linnea har nyss åkt hem och jag ska nog sussa snart för jag är veerkligen inte piggelin...

Evelyn fyller år idag - hon firar sin födelsedag i Sthlm.
I miss her...



Min ring - mitt rosetthalsband och min hårklämma som jag fick från Emelie =)

Tack så mycket! ^__^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Jag kan inte fatta att det gick så fort!! Brukar ta mycket längre tid, schweizisk post är vanligtvis ganska långsam. Två dagar är ju inget :) Va kul att du gillade hårklämman! Det kändes verkligen klockrent... Kram!


2010-02-27 / 01:29:36
Blogg:


madfje 

va fint :)


2010-02-27 / 02:14:22
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: