23/2 - 10 - Kortis

2010-02-23
12:23:59
Jag lär inte hinna uppdatera i kväll - då jag ska gå och sova så fort jag kommer hem =/

Har suttit och sett lite film nu på morgonkvisten. Jimnmy jobbar och jag ska snart fara...
Jag vill vara ledig, tillsammans med Jimpo. Jag har sett romantisk film , och det är väl kanske det dummaste man kan göra då man heter Anna Wikström.

Jag är en hopplös romantiker...tror det är därför jag läser så mycket romantisk shojo-manga t.e.x.
Önskar att vardagen inte var så...vardaglig. Jag vill också uppleva sånt som alla andra får uppleva...hmm i filmer och sånt alltså.

I verkligheten vet jag att man jobbar, man kommer hem, äter mat, ser på tv(läser manga, ser på anime, spelar tv-spel) sen går man och lägger sig för man ska upp igen...Tråååkigt!

Eller ja, naturligtvis uppskattar jag varje dag - dock önskar jag att det såg lite olika ut. Och att man hade mer engergi än vad man faktiskt har, till att faktiskt orka göra NÅNTING. Vad nu detta nånting är, det är ju en bra fråga.

Vad gör man...egentligen?



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: