2/2 - 10 - Tough Luck

2010-02-02
21:23:03
Första frågan när jag kom på jobbet var "Anna, kan du jobba till 22.00?"

Kan inte påstå att jag var megasugen - och jag kom på att jag ändå skulle börja jobba 06.45 i morgon -
så dygnsvilan skulle vara "olagligt" liten. Så jag slapp.

Sen kom frågor hit och dit om jag ville jobba extra i morgon i stället. O__O Alltså jobba 06.45 till 22.00.
Det skulle betyda att jag skulle jobba alldeles för många timmar för mycket!
Sen ville dom ändra mitt schema - att jag i stället skulle börja 09.00 - 22.00! och att jag skulle komma in på torsdag och jobba(fast jag är ledig)

Jag är ju egentligen SÄMST på att säga nej - men jag gjorde det. Jag sa nej till hela kalaset. Jag ville ju verkligen sluta tidigt för en gångs skull - och få vara ledig NÅN gång den här månaden - för jag jobbar tok-mycket redan.
Jag är lite små-stolt ändå - att jag lyckades säga nej.

Jag vet  -fatta pengarna jag skulle få - men jag föredrar att leva ;)

Har gått hyffsat att jobba- dock lite ont i ryggen =/ Jag är ganks atrött - så jag vill helst bara gå och sova nu - även om kl bara är 21.30 snart. Men jag ska ju jobba 06.45 så det kanske är lika bra att gå å lägga sig då ;)

Var tyvärr kvar på jobbet lite längre(som vanligt) då jag pratade med mina jobbarkompisar och var inte hemma förrän 20.40, fast jag slutade 20.00...

Har hunnit se lite anime och jag antar att jag är nöjd över det i af ^^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: