21/2 - 10 - Flickvännen blev delfin

2010-02-21
20:42:23
Mina favoritdjur är delfin och isbjörn. Jimpo brukar ibland kalla mig antingen eller för att göra mig glad...

Och han lyckas alltid göra mig glad. Trots dålig dag igår så mår jag mucho bettre idag.
H-vetes-helgen är över, fast jag måste ju säga att det gått segt i dag tyvärr =/ Jag ska jobba 5 dagar till  -dock har jag sovmorgon i morgon för jag börjar kl 13,30 så lite dygnsvila får man ju och det är ju bra =)

Jo just ja - tillbaka till definen - kolla in det här inlägget från Aftonbladet. Hahahaha - Jag höll på att skratta ihjäl mig.

Nää nu är det pyamas, mys, te, ljus och film som gäller.




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: