19/2 - 10 - Aow...

2010-02-19
20:11:01
Har gjort mycket idag...

Känns som att det är söndag i dag - men det är ju bara för att jag ska jobba i morgon =/
Jag vaknade klockan 09.00 i morse(!) - igen? kunde inte somna. Jag var så peppad för dagen.

Vi for klockan 11.00 till Buträsk-marknaden - Åh h-vete vad kallt det var =(
Och jag kan inte säga att jag hittade något. Det jag vart små-intresserad av var något fint linne - men eftersom att det var så kallt ute så hade man svårt att föreställa sig att det faktiskt kommer att bli sommar igen...

Efter det for jag, mamma och pappa till Norsjö. Vi for på Berglunds(lågprisvaruhuset)
Vi gick i ca en timme och jag kände att jag ville köpa hela butiken - tyvärr gick ju inte det, utan köpte bara vesäntliga grejer - som kallingar till Jimpo^__^, ljuslyktor, katthårborttagningsgrej  och en gul korg att lägga handdukar i.

Var hemma hos mami och papi vid 17.00 och vi käkade sen skjutsade dom hem mig.

Jag har ont i magen, är lite trött, och är inte pepp för jobb i morgon =( Ska jobba 12 timmar - det kommer att svida hårt. Det är ju i helgen som allt kul händer och som jag missar(som vanligt - j*vla jobb)

Jag ha saknat Jimpo, och det är skönt att vara hemma =) Har tänt lite ljus och nu blir det tv-spel(för ovanlighetens skull)



Jag vill ha sommar...




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: