18/2 -10 - 4 år

2010-02-18
21:25:51
Grattis till oss som fyller 4 år idag...

Jag och Jimpo har idag varit tillsammans i 4 underbara år. Dockblev det inte så mycket att fira, då jag skulle till byn på kvällen, och vi har inte så mycket pengar att röra oss med. Vi for i af till stan, lunchade tillsammans och gick där till 15.00 ungefär då bror min hämtade mig.

Har inte gjort så mycket hos mamma och pappa dock, mest varit rastlös, sett på tv, och frysigt.
Hemma finns det mer att göra:
Tv-spel
Mys med Jimpo
Datorn

Jaaasi mycket mer kanske de inte fanns - men hemma slipper man se på tv hela tiden i af ;)

i morrn blire kul i af det vill jag lova! Först Burträsk och sen Norsjö ^^

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Grattis i efterskott !!! :D


2010-02-19 / 10:45:48
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: