17/2 - 10 - Hmmhmm ^__^

2010-02-17
21:29:26
Jag har varit på ett underbart humör idag...

Jag steg upp i tid i morse - duschade, tog på mig rena och fina kläder. Gick till jobbet(riktigt kallt dock)
Jobbade...duh? som f*n. Har suttit och skrattat med mina jobbarkompisar - bara allmänt varit glad, lycklig och jobbig.

Det bästa var dock när jag fick gå och hämta mitt anställningsavtal(för typ 24:rde gången under dessa två år på Xzakt.) Jag tittade på det och där stod det Tillsvidareanställd! Detta betyder att jag aldrig mer behöver bekymra mig om mera papper. Jag får jobba där! No more worries. Jag kan nu säga att jag faktiskt har en fast anställning!

Även om man kanske trodde att jag redan hade det, så nej, man förlängde bara mitt avtal månad per månad.

Jag kom hem vid 18.45 idag - gjorde omelett för att fira det hela. Ska ha två underbara dagar framöver.

Jag längtar till mars(då har jag ett killer-schema!)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! Fan va skönt! Lite trygghet :D


2010-02-18 / 10:31:34
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: