16/2 - 10 - vem mer vill ha sommar?

2010-02-16
18:47:39
Jag steg upp klockan 06.00 i morse - det var tugnt vill jag lova

Och sen var ju borsten borta i morse - så mitt hår såg ut som ett j*vla fågelbo...

Jag har lite små-ångest då denna dag mest bestått i att ha tryckt semlor - 3 stycken O__o
2 på jobbet - och en hemmagjord... hemma. Knappt så jag orkade middag sen...

Det har tyvärr gått tillbaka till att vara kallt igen =/ Jag är inte lika hypad idag - inte alls.
Jag vill mest bara sova...Jag vill ha semester och njuta av sommarvärme, tack!

Den här kvällen lär ju inte bestå av så mycket mera än att bara ligga och slappa(skitbra då man ätit semlor)
Aja - men vi vet ju alla att sen kommer fastan ;) (eller kanske inte?)




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: