15/2 - En underbar dag

2010-02-15
19:17:25
Hur kan en måndag kännas så bra?

Fick sovmorgon i morse, till 10.30 - förberedde mig för att gå till jobbet kl 11.00 - och förväntade mig kyla utomhus.
Dock så fel man kan ha. Det var strålande sol - och ganska varmt! Jag kände det i hela kroppen.
Så underbart. Vad man längtat efter denna känsla.

På jobbet ringde det typ inget, därför gjorde jag administrativt arbete för 5 timmar. Det roliga var att jag klockan 18.00 fick ett snabbmeddelande från vår schemaläggare, där han frågade när jag slutade.
20.00 svarade jag  - och han frågade om jag ville sluta tidigare(och det ville jag ju så klart, det var så lugnt ändå)

Så nu sitter jag här, pigg och glad, har just fått i mig lite mat. Ska snart ta en dusch, byta om till pyamas och ha det allmänt mys. Jag måste gå och sova snart då jag börjar jobba 06.45 i morgon . Men i stället slutar jag 15.15(!)
Måtte det vara lika fint väder ^__^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Visst va de skönt igår!!! Man blev riktigt glad av solen och värmen!!!

Fler sånna dagar tack!!!!


2010-02-16 / 09:53:12
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: