13/2 - 10 - Dan före dan

2010-02-13
21:40:31
Det är alla <3-dag i morrn...men vi firade den i dag i stället.

Vaknade av att pappa ringde och sa att han va i stan...och skulle hämta oss. Det blev att snabbt dra på sig kläderna och springa ut. For på Willys och ÖB och köpte livs-nödvändiga grejer...var hemma ganska snabbt.

Jag hade tänkt att spendera dagen med att först duscha, göra sig fin, städa, sortera tvätt, käka vettig middag och sen ha det riktigt mysigt i kväll.

Den planen gick åt stöpet tyvärr...det där med att dusha, göra sig, fin, äta, städa sköt jag upp till i morgon och har därför bara legat på madrass hemma, framför tv:n och spela tv-spel. Ändå ganska värt.

Det var dessutom en stund som jag kände mig lite hängig, värk i kroppen, har frysigt fast svettats på samma gång.
Var tvungen att sova en stund för att känna mig lite piggare.

Det där med att ta ett bad sen ligger fortfarande som en plan under kvällen  -men vi ser väl. Att se en film lockar mera =P

Jag och Jimpo har tagit Alla hjärtans dag idag i stället och gett varandra presenter och haft det allmänt mysigt. Eftersom att det blir troligtvis städ-dagen i morgon i stället...

I don't need shit....



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: