12/2 - 10 - SPYLESS(!)

2010-02-12
20:55:37
Spyless på kylan nu...

På tal om spya så har jag ont i magen - tror jag har ätit för mycket =( I wanna throw up...

Det är f*n riktigt kallt ute - och inne är det en bastu - både på jobbet och hemma.
Lite schysst de va på jobbet ändå.
Tog typ inga samtal alls. Var på utbildning, fixade posten, hade rast, lunch - ja inte illa. Men jag har ju jobbat lite grann i af ;)

Lite lurad blev man allt när solen tittade fram. Det var lika kallt. Dock var det ett sant nöje med lite sol - man fick väldigt mycket back-flashs från förra året - året innan - o.s.v. Ja vid den här tidpunkten då solen faktiskt BRUKAR titrta fram. I don't make any sense.

Det jag menar är att man får en sån där skön känsla i magen - "vi går mot ljusare tider" Dock känns det ju inte så när man sticker näsan utanför dörren, och man tror att den ska ramla av. Det är ju så kallt!!!!

Slutade härligt tidigt idag - har fixat tvätt(det är lite kvar menmen - vi gör det ju =P)
Jag är inte så stor hjälp dock. Jag följer mest ner till tvättstugan för att hålla Jimmy sällis. Om jag börjar trycka på knappar, och hälla saker i maskinen slutar det inte bra, det har vi varit med om förr. Ändå skönt att ta det lugnt nu i helgen  -då förra helgen blev liite väl mycket för mig.

Men på tal om för mycket så har jag fortfarande ont i magen. Jag vill lägga mig i fosterställning och dö.
I morrn är det lördag - yay!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


madfje 

du förtjänar helg =)synd att dom går så fort bara..

saknar dig, kram :)


2010-02-12 / 23:51:20
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: