11/2 - 10 - spänning = 0

2010-02-11
18:57:13
Det blir ett kort inlägg i dag tror jag...

Drömde en massa konstiga grejer i natt...har glömt det mesta nu, men jag vet att det handlade om jobbet i af.
Jag drömmer mkt om jobbet nu - det känns inge vidare.
Man märker att man lägger ner mer energi och kraft på det nu för tiden.

Hade medlyssning i dag i telefonen - det gick ganska bra, inga direkt utskällningar. Men man var ju nervis O__o

Jag var hemma ca 18.30 idag, och jag fick maten ganska fort :3 Det var riktigt gott.
Klockan är knappt sju och jag har redan tagit på mig min pyamas...jag har ont i ryggen och trött.

Ska upp tidigt i morgon för jag börjar 06.45...Så det blir tidig kväll i kväll(inte så här tidigt kanske) men jag ska ligga och spela tv-spel med Jimpo ett tag också ^^

Och se ett nytt avsnitt av Kimi ni todoke hade jag tänkt. Blev inte så kort inlägg ändå...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: