10/2 - 10 - Energi, var är du?

2010-02-10
19:16:42
Jag är inte van att stiga upp så tidigt som 08.45(fast egentligen är det ganska sent med tanke på vilken tid VANLIGA, NORMALA arbetare måste stiga upp...)

Dock var jag ganska pigg och glad på jobbet. Dagen gick fort, med en massa trevliga effektivitetsrapporter, och prommenad till Shell. Plus att jag fick sluta tidigare - the reward of the day!

Jag kom hem, fick middag - och sen la min kropp bara av fullständigt. Jag har nu legat i soffan och frysigt lite grann.
Skulle gå och hämta mobilen som låg i hallen, och täcket i sovrummet och knappt så jag orkade det.

Väldigt märkligt må jag säga - men det är en skön stämning i lägenheten och jag säger inte nej till att stanna i soffan i kväll faktiskt. Ska jobba samma tid i morgon dock så tvivlar jag på att jag får sluta tidigare då med =/

Men snaaart är det fredag och sen äre ju helg =D Yay!

Läste förresten ett till kapitel av Full metal alchemist - och huuva så spännande det börjar bli



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: