11/4 - 10 - Familjefoto

2010-04-11
20:07:52
Idag har jag varit hemma i byn och tvingat mamma att sy gardiner åt mig...

Jag försökte dessutom hjälpa mamma men det hela, men hon tyckte inte att jag gjorde nå vidare bra jobb.
Kunde inte ens trä en nål rätt =P

Så jag tänkte att jag kanske kunde laga mat till dem som gengäld.
Där vart det också sura miner då jag inte gjorde som mamma och pappa brukar göra(och för att jag använde upp all matolja.)''
Men när maten var klar, så var alla överens om att maten var riktigt god! Maha!

Nu är jag hemma igen och har satt upp gardinerna! Riktigt fint! Jag är såå nöjd ^^

Nu bjussar jag på lite bilder:


Katternas nya lyxiga klätterställning =)



Mina nya stövlar =) Nu har jag en höger och vänsterfot ^^





Djuren hemma hos mamma och pappa:




Ja Tommy blev även han inräknad som ett djur =)











               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Ooh va roligt att dom fått en klätterställning :D


2010-04-14 / 10:47:02
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: