22/10 - 09 - snigelfart

2009-10-22
20:29:04
Jag känner det överallt...hur INTE pigg jag är.

Att bli lycklig över lägenheten var en underbar känsla...dock var det ganska jobbigt. Att vara glad tar på krafterna.
Något annat som är jobbigt är att fara och handla(?) Och gå i trappor(!) Släpa på påsar, ställa in mat i kylskåpet.

Visst min kondis suger, men det här är något helt annat. Jag orkar INGENTING(!)

Jag längtar tills jag börjar bli 100 % igen...så jag kan börja leva mitt vardagsliv lite mer normalt.
Jag ska dessutom jobba natt i helgen..hur ska det gå?? =/

Nää, nu är det kävällen och jag ska gotta mig i min nya lägenhet och även i lite smågrejer vi köpte idag ;)
Ska njuuuta, och vila!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: