9/1 - 09

2009-02-09
18:42:37
Idag är det en k*kens j*vla f*tt - dag!!

Jag har haft helg - och i dag är det måndag. Helgen var helt ok. Fredag låg jag och Jimpo och såg på en japansk serie - Lördag for vi och handlade, och senare for jag till Therese. Vi satt och fikade och snackade skit :P På kvällen kom Tommy(My brother)  och hans kompisar på besök. Vi hade stormiddag och käkade stekt kött med rotfruktsgratäng(jag gjorde marinaden, Tommy stekte och gratängen var köpt) sen såg vi Bolt. Efter det såg jag och Jimpo star ship troopers, men efter halva filmen började den dampa sig, så vi fick inte se klart den....

Söndag blev städardagen och sen låg vi och såg på film - det hemska vädret gjorde en typ handikappad. Men jag var irriterad, och det är värre idag.

Jag har typ ont överallt (ryggen, huvet) Jag går runt och tänker på en massa skit. Typ pengar, sjukhusbesök, körkort och - återigen pengar! det som vi har så lite av.

P.g.a detta försöker jag jobba över så mycket jag bara kan....och jag HATAR att jobba över...idag bland annat...och jag var döhungrig, grinig och ont överallt(seovan) och längtade hem efter MAAAAT!! men då hade Jimpo missförstått och trodde jag skulle va hemma sju...när jag sa kl sex(!) Så nu sitter jag här, flänning, arg och irrierad, och Jimpo slavar i köket. Han är nog ganska stressad och vill få maten klar.

Jag är inte rolig att ha att göra med när jag är hungrig!!

Men jag håller på att lugna ner mig....


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: