4/2-09

2009-02-04
21:17:35
Idag har jag jobbar från 07.45 till 20.00 på kvällen - med ett litet break mellan 14.30 till 16.30 :P Hehe...Jag var nämligen på läkarbesök, och det enda dom gjorde var att ge mig en ny tid >__< ska dit igen 23/2 - 09 och det är ju ett tag kvar. Men jag antar att jag inte är lika orolig längre...Sköterskan var då lugn och tyckte verkligen inte jag behövde nån akuttid. Hon bokade bara tiden för att jag skulle sluta vara orolig(That's what she said....) Men ja, i guess it worked.

Jimpo följde mig dit :D Han är så snäll som vill följa(Inte för att han hade ngt bättre för sig) Det är skönt att ha ett stöd med sig. Och eftersom jag hade varit så duktig hos läkaren fick jag köpa lite godis o dricka att ha med mig på jobbet(Jag som skulle banta, va bra de går??! >__<) Men de va lyxgodis i af, och bjöd typ bort en massa åt mina trevliga jobbarkompis som satt och pinades med mig fram till kl 20.00

På jobbet har jag annars bara flummat. Suttit och tjuvlyssnat på en comhemmare. Vilket h-vete de har, som sitter på com hem...Huuva.

Jag satt på assa-utringande, men i stället för att sitta o snacka om låset, pratade jag och en kund en halvtimme om hur det är att hoppa fallskärm...Det var trevligt :) Fan va dyrt det är hoppa :S typ 8000 spänn gick de för han i af O__o

Jag missade nästan hela top model när jag kom hem....såg slutet - Och Marjorie åkte inte! YATTA!! :D Jag var så säker på att hon skulle åka - men icke. Elina åkte - FINALLY!!! Moahahaha...

Hoppas Sam åker nästa gång...sen bryr jag mig typ inte vem som vinner...men helst Marjorie(men hon vinner inte, mest bara för att hon är min favvo)

Bli medlem:
http://www.bidster.com/friend?ref_id=408784&set_country=swe

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Anonym 

Asså vad är det du ska kolla upp? :S


2009-02-05 / 11:10:45
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/


Sara 

Åh jag som vill ha ut Marjorie.. Jag hoppas Analeigh vinner, har hållt på henne sen Top model började :)


2009-02-09 / 20:40:29
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: