3/2-09

2009-02-03
21:56:51
Deppad >__< Känner mig inte alls i liv. I morgon blir det "The day of hell" ska först o främst till jobbet(duh?) sen kl 15.00 ska jag till läkarn...eller rättare sagt "Gyn" My greatest fear...ja det och:

1. blod
2. sjukdomar
3. köra bil
4. Tandläkaren
5. Skelett
6. Döden

... O__o

Idag(rättare sagt hela 2 veckors tid) har jag bara varit irriterad, deppad och ledsen...
Jag ska dessutom fortsätta jobba när jag kommer tillbaka från GYN O__o till kl 20.00(!) Vilket betyder: JAG MISSAR TOP MODEL! Gaaaah! Typ det enda programmet jag ser på....

Jimmy måste ladda hem det avsnittet åt mig i morrn. Han måste bland annat även ringa sitt jobb, försäkringskassan, rensa kattlådan, boka tvätt-tid och städa(Kliniskt) om han inte har fyllt dessa kriterier när jag kommer hem i morrn...då blire stryyyyyk(Om jag är på dåligt humor vill säga, det avgörs ju i morgon)

Annars har det inte hänt mkt idag...Har legat och legat i koma i min soffa. Har dessutom grinat i badkaret  ----___----

Har dessutom tänkt på en massa i bussen på vägen hem. Som t.e.x varför alla tjejer ska gnälla på alla andra tjejer?
Varför ska vi gnälla så mycket på våra medsystrar? Vi ska ju stötta varandra. We are all cursed! ....pah---

Kom dessutom på hur mkt jag sknar mina gamla klasskamrater från Gymnasiet. även de jag inte umgicks så mycket på fritiden.

Det känns som att det blev flum av detta inlägg..Uppdaterar i morrn om hur jag mår då ^__^Ciao!


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Men Top model går ju i repris på söndagar :O Mellan klockan 18-20:00! :D


2009-02-04 / 11:52:02
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: