26/2 - 09

2009-02-26
19:16:28
Jobbet sög i dag, kände mig konstig och yr...
Men jag fick sluta tidigare i alla fall, det var ju skönt :)
Jag tog mig ett härligt bad när jag kom hem, och plötsligt kände jag mig så mycket bättre....Men jag fick hjälpa Jimpo med tvätten och det var mindre kul >__< seriöst 15 kilo tvätt :S Men det är tur att han bokade tvätttid i af...och han fixade dessutom min scanner, that rocks!

Men sen kom morsan och stämningen blev mindre kul...min bror blev nämligen hittvingad och han var trött och slut.
Men nu när de äntligen åkt hem så har vi hängt upp tvätten, och nu är det Simpsons, hade väl egentligen tänkt att rita i kväll, men jag orkar nog inte. Det blir i helgen ^__^

Det är helg snart!! YAAAY!






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: