24/2-09

2009-02-24
21:01:49
Idag började dagen med att jag försov mig lite grann. Jag hade inte ställt klockan(!) Men som tur var vaknade jag självmant bara 5 mínuter efter den tid jag brukar stiga upp...så världens längsta försovning var det ju inte direkt :P

Jobbet var typ som vanligt, förtutom att dom bjöd på semlor(!) Fettisdag, anyone? Och det var ju mindre bra, för att jag åt upp 2(!) Min och Linneas(som inte ville ha sin) Dom där bullarna gör sina grejer....

Hade ont i magen t.o.m när jag kom hem, och middag ville jag därför inte ha. Jimpo som hade slitit så med maten, blev naturligtvis besviken...

Oron sitter kvar verkar det som. Jag tänker för mkt. Men bara en vecka till och jag får veta, om jag varit orolig helt i onödan...Bara en vecka till. Jag och Jimpo tog oss i af ett skönt bad.

Och vi har sett Simpsons och sen har Jimpo suttit och spelat något spel, och jag har suttit tätt intill honom och ritat lite(det går inge bra, inspiration = 0! )

Om ca 4 minuter är det Mythbusters, det bästa på hela kvällen, och eftersom att det är sovmorgon i morrn så ska jag vara uppe lite längre, Yay!

Jag har dessutom glömt att berätta att min bardomsvän och kusin, Cissi fick sig en liten pojke i Fredas. :) GRATTIS!! (Om hon nu läser här vill säga) Jag önskar henne och Patrik all lycka med deras hjärtegryn ^__^
Få se när det är dags för mig då? ;) Inte än , för att jag har nu fixat mig en P-ring! det blir nog bra. HATA piller!
Åh 2 minuter kvar till Mythbusters!!

Byebye!


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: