22/2 - 09

2009-02-22
11:54:08
Nu sitter jag framför datorn, och jag är bakis som ett ägg....det enda jag lyckas trycka i mig är några äppelklyftor och ett glas saft......Vart kanske lite mycket igår? men skojj var det iaf.
Jag sitter dessutom med Facebook nu och det går sjukt segt! det finns en anledning till varför jag typ aldrig är där inne...
Aja, jag tänkte att jag kanske skulle summera helgen?

I fredas satt jag på jobbet(Duh?) och rullade tummarna. Jag ville sluta så jag skulle få helg nån gång. det som vart lite jobbigt var att jag mitt i allt ihop insåg att jag inte skulle få träffa Jimpo på hela helgen. Han åkte nämligen till Vännäs i fredas för att umgås med vänner och familj.

Aja efter jobbet for jag in till stan för att träffa Emelie för att vi skulle gå på Kåffe in för att sitta och prata. Vi ville även dricka varm choklad.
Så när vi kom in så frågade Emelie tjejjen som stod i kassan "Har ni varm chokla?" Hon bara stirrade på oss och efter ett tag sa hon: "ehm, ja, ehm..joo det har vi." Inte typ: "Jamen självklart! har vi varm choklad" Redan där kände man sig inte speciellt välkommen(Plus att chokladen kostade 30 j*vla spänn!!) ett j*vla oboy-glas uppvärmt i micro. Inge grädde lr något sånt. Men det värsta var det hon sa efter det:

"Om det kommer någon som vill äta, så får ni flytta på er!"
Va f*n är de för service. KÅFFE-INI skellefteå SUGER!!

Aja vi satt kvar ändå och sippade på vår choklad, glömde bort otrevligheten och satt och pratade.

Kl 21.00 tog jag bussen till Brönstjärn för att sova hos mamma och pappa. And so I did. På lördagen for vi till Marknanden i Burträsk. Det var kallt och typ snöstorm :S Men jag köpte sockar i af, och gardiner.
sen ville jag fixa skjuts så jag skulle komma mig hem till skelleftehamn för att duscha, byta om och ge katterna mat. så jag pröjsade 200 spänn för att kunna få skjuts både dit och hem i natt. Vid sju-tiden var vi hemma hos emelie och party is on!
Jag drack upp min vinflaska, tyckte ändå inte att jag var såå onykter. när vi gick ut på krogen så köpte jag en massa drinkar(Det blev en dyr kväll för mig) och jag snackade med Björn om en massa allvarliga saker. Det var ändå skojj,

Och nu sitter jag här, ensam i en lägenhet som inte ser så fin ut just nu. Men så fort min huvudvärk har lugnat ner sig så ska jag ta tag i det ^^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: