19/2 - 09

2009-02-19
19:24:43
Idag har det hänt en massa nya spännande saker på jobbet :P
Jag började morgonen med att nån j*vel hade låst datorn som jag brukar sitta vid. Så jag låste upp den men det tog ca 7 minuter att starta om och skit, så jag blev naturligtvis försenad.

 Fick veta mitt schema för mars(ser inte bra ut)

Fick en ny utbildning i dag...kommer inte ihåg något alls :/ Och det blir ny utbildning nu till veckan.
och detta för att jag ska bli ny offeciell "Helg-och kvällsjobbare" Hujedamej! Men bara pengarna kommer in och jag får vara ledig OFTARE....då blir jag glad :D

Annars är jag vill inte på topp direkt. Gråter omvartannat, och jag är så dålig på att ta hand om mig själv. Jag skjuter på det hela tiden. Jag väntar på "den bra perioden" så att säga....
När ska den komma?

Aja, för att byta samtalsämne så är det kallt. Jag har insett att jag inte har tillräckligt med vinterkläder(inga tjocktröjor, bara tunna, tunn byxor, inga långkallingar, ingen mössa. Vantarna jag har är "för fina" för att ha, för att jag är rädd att tappa bort dem...Blöööh



Jag vill inte vara fattig.....




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: