18/2-09

2009-02-18
20:28:50
Yes, i dag är det vår 3-års dag och jag hade tagit ledigt från jobbet :)
Så jag tog en välförtjänt sovmorgon i morse(klockan 11.00 steg jag upp) Sedan väckte jag Jimpo och gjorde en romantisk "frunch".(Det var ostsmörgosar och te) :P Men jag tände faktiskt ett ljus.

 Sen tog vi oss ett bad i badkaret. Vi låg i badet så länge att vi missade bussen som vi skulle åka med :/ så vi tog nästa, och kom in till stan hyfsat sent.(14.45)

Vi skulle gå till försäkringskassan för att få vår bostadsbridags-skuld förklarad men då var det bara öppet Måndagar och Torsdagar av nån j*vla anledning O__o

Sen gick vi till banken för att växla in våra sparade slantar(rättare sagt 450 spänn i mynt) Som vi skulle använda för att fira vår 3-årsdag.

Så vid halv fyra-tiden gick vi på Tatung(Kinesisk restuarang) Vi käkade friterad kyckling(för ovanlighetens skull) Och så tog vi efterätt(Friterad banan) Jag ångrar det djupt >__< Är fortfarande mätt....
Men maten var god, och allt gick på 300 spänn sammanlagt!!! O__o( Men det gjorde ju inget, eftersom att vi använde ju de sparade pengarna ^__^)

Och så tjollrade vi runt lite mer på stan(Vi köpte ljus, lampor, tändare och en laserpekare till katterna) vid 18.20 for vi hem.

Vi var hemma kl 19.00 så jag har varit hemma i ca en timme. Har ont i magen fortfarande, och ska jobba i morrn....
Men snart börjar Mythbusters, så vår romantiska dag är inte slut ännu... :)








               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: