14/2 - 09 Alla <3-dag ^__^

2009-02-14
17:37:08
Som det står ovan...enligt min mening är det bara ett påhitt av affärer som får oss att konsumera mer. Men med blommor, choklad och allt mysande sitter det kanske inte helt fel? ;)

När jag var yngre( när jag var mellan 13-17) så HATADE jag Alla hjärtans dag...men det var ju bara för att man inte hade nån att dela den med :P Hehe....

Men ironiskt nog blev jag tillsammans med världens finaste kille 4 dagar efter Alla Hjärtans Dag. Så vår 3-års dag(som är på onsdag) kommer vi att fira mycket mer. Jag har dessutom tagit ledigt just för den dagen ^__^

I går var det Fredagen 13:nde. Det kände jag inte av så mkt, förutom att jag var tvungen att jobba(som alla andra dagar) På kvällen for vi hem till mamma och pappa, och morsan klippte min lugg. Och så käkade vi semlor. På kvällen kom Björn och vi satt och snacka skit från kl 21.00 till 23.00....sen for han hem. Vi sov över hos mamma och pappa, sen for vi till stan vid 13.00. Sen har jag och Jimpo valsat runt på stan fram till kl 15.40 då bussen gick.

Men jag fick en Manga-bok av Jimpo. SKIP BEAT, världens bästa manga har seriöst kommit ut i Skellefteå(Happy)
Kattleksaker och kattgodis så klart. Köpte tacosgrejer till i kväll också.

Nu har jag ont i ryggen. Har stått och lagat gomiddag(tacos) och sen ska vi väl mysa och se på nån film :)

Hoppas du har en trevlig Alla Hjärtans - dag ^^




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: