1/2 - 09

2009-02-01
13:49:39
Igår steg jag upp kl 12.00. Hade redan bestämt mig för att sova ut, och så blev det. Jag var peppad på att få rensa och fixa hemma. så jag började rensa ut en massa skit från sovrummet, förrådet, städskåpet och i bokyllorna. Efter att en hel sopsäck var fylld var jag ganska slut, men det var mycket som skulle fixas hemma. Typ disk, dammsugning och klädrensning. jag var på fortfarande inne på att det skulle fixas denna dag. Jag bad Jimmy att hjälpa mig, men han satt där och spelade sitt j*vla spel...Han spelade det från kl 12.00 till 16.00 och lyfte inte ett finger. Jag bad honom dammsuga - det kunde han tydligen inte p.g.a Tommy låg och sov ? Och jag menar kl var 16.00 - det var dags för tommy att stiga upp ändå. så jag vart i princip hysterisk. Jag började skrika och gråta och kastade grejer omkring mig. Jimmy behöll lugnet, och lyckades även lugna ner mig. det blev inget gjort dock, vi sköt upp allt - väckte Tommy och for och käkade pizza. jag orkade ändå inte laga ngn mat.

Käkade pizza sen for vi på ica Maxi för att köpa dricka. Sen for vi hem, och som tur va, var green Mile på tv. Så vi såg den och mysade. Och jag blev på bra humör igen :)

Idag är det Söndag, vi har just rensat kläderna och lagt in i garderoben. Ännu en klädersäck full - som vi måste lämna på myrorna snart. Det börjar bli fullt i förrådet...
Vi ska även dammsuga och göra klart. sen blir det väl att gå en prommis, och förhoppningsvis se ngn film. Känner för att hitta på ngt idag.

:)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: