11/2 - 09

2009-02-11
18:47:19
Idag mår Jimpo illa. Han skyller på för mycket salt i maten :S Och jag vet inte vad jag ska göra. Har erbjudit honom vatten, ipren, vila och t.o.m blåbärspaj(det sistnämnda ville han verkligen inte ha) O__o

Själv är jag full av energi. Vill baka den där pajen jag tjatat om...men eftersom Jimpo inte vill ha paj så blir de nog inget. Om inte min bror kommer i kväll och så äter vi paj förstås?

ska dessutom tvinga brorsan att skjutsa migg till Myrorna så vi kan släppa av typ 4 säckar med kläder hehe...ser fram emot det..

Jobbet har varit som vanligt. Jag har nu hittat en ny favoritplats där, det känns bra. Men nån hade snott mitt headset i morse...nån hade haft mage att seriöst öppna mitt skåp och sno mitt headset? O__o Hade visserligen inte låst, men wtf...sno nåns ur ett SKÅP?? Så bara för det, snodde jag nån annans som låg framme(det låg ju ändå inte I SKÅPET) Moahahahaha.....

Det är skit på tv, i af därför passar jag på att skriva...väntar just nu på att Simpsons ska börja, på att brorsan ska komma, och så är ju Top model-finalen i kväll(Grinar seriöst om Sam vinner, har hatat henne sen starten) Hon är ju sååå ful! >__< GOOOO Analeigh!!

Har dessutom hunnit prata med Mirre lite grann :) Vi ska hitta på ngt nån dag! Känns som att jag äntligen börjar få tillbaka kontakten med mina kompisar. Men i helgen blir det familjen på fredag och Alla <3-dag på Lördag :D Få se vad vi hittar på, vi har ju 3  - årsdagen 4 dagar efter O__o Den känns liiite viktigare...det är på en onsdag så jag har t.o.m tagit ledigt den dagen :D Yaaay!! Trodde aldrig att jag skulle få ledigt.

Puh!...nu ska jag gå på toa, och sen ska jag ta hand om Jimpo(och möjligen baka paj ^__^)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: