10!2 - 09

2009-02-10
21:04:35
Crap...

Såg just klart Top Model...I can't say I'm too pleased.

Marjorie tog ju lätt dom bästa bilderna.....och Sam sucks! I HATE HER! låt henne åka fort som f*n i morrn, så jag får se Analeigh vinna hela skiten. That's right! Analeigh vinner, om annat skulle det vara en skräll. visst Meckey tar snygga bilder...But I just don't like her....aja Marjorie var iofs inte så bra denna gång. Typ söp en massa....

Aja, life goes on. Jag mår bättre idag. Jag o jimpo var på prommis till affärn för att köpa blåbär, så jag skulle göra blåbärspaj. Men det blev ingen paj ikväll...var inte sugen längre.

Sen har jag bara legat framför tv:n sen jag kom hem...först Cops, sen Simpsons och Top Model..Nu är det för övrigt Mythbusters, så det ska jag se strax....

i still feel pain....

And disapointment......På många saker. (eller många kanske man ska säga)


men jag är inte lika grinig i dag----och jag älskar Jimmy. Min besvikelse på honom är aldrig lång. den är dessutom ärlig och befintlig! Tack för det! :)

Annars äre jobb i morrn. Längtar gärnet till fredag(dels är det helg) och för att träffa min familj. ^__^

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: