8/4 - 09

2009-04-08
22:55:46
DOM HAR STÄNGT BADHUSET!!!


Min favoritsysselsättning är stängd för sommarn p.g.a omrenovering :S Visserligen behövdes de väl kanske
men hela sommarn? då måste jag ju fara på edda och det är ju dyrare och inte alls lika praktiskt..............

Nåååå......

Det går lite bättre på jobbet just nu känner jag....men det är ändå jobbigt.

Jimmy är sur för att jag inte varit med honom så mycket nu i veckan. Jag var nämligen med Linnea och Malin i dag fram till kl 21.00 och när jag väl kom hem pratade ja me Therese i telefon :P

Och nu skriver jag blogg...ska gottgöra honom när jag slutar i morrn, för sen har jag ju långhelg! weeei!!

Hoppas på över 61 % action i morrn då? ;)




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: